Geneza dydaktycznego schematu „dwóch dróg” w piśmiennictwie międzytestamentalnym
DOI:
https://doi.org/10.21906/rbl.3207Abstrakt
—Opublikowane
1969-06-30
Jak cytować
Stachowiak, L. R. (1969). Geneza dydaktycznego schematu „dwóch dróg” w piśmiennictwie międzytestamentalnym. Ruch Biblijny I Liturgiczny, 22(2–3), 75–85. https://doi.org/10.21906/rbl.3207
Numer
Dział
Artykuły tematyczne
Autorzy publikujący w czasopiśmie udzielają jego wydawcy zgody o następującej treści:
- Autor zachowuje autorskie prawa majątkowe do utworu, a jednocześnie udziela wydawcy czasopisma zgody na jego pierwszą publikację w wersji drukowanej i wersji online na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe oraz zgody na wykonywanie opracowań, w tym przekładów.
- Autor ma możliwość udzielania zgody niewyłącznej na opublikowanie utworu w wersji, która ukazała się w czasopiśmie (np. zamieszczenia go w repozytorium instytucjonalnym lub opublikowania w książce), wraz z informacją o jego pierwszej publikacji w czasopiśmie.
- Autor może umieścić swój utwór online (np. w repozytorium instytucjonalnym lub na swojej stronie internetowej) jeszcze przed zgłoszeniem utworu do czasopisma.